Odstąpienie od umowy

 

Warunki odstąpienia od umowy:

 

Wszystkie produkty oferowane w sklepie SypialniaPlus.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski. Produkty posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Polski. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Zazwyczaj okres gwarancji wynosi 2,5, 10 lub 15 lat a wszelkie ewentualne odstępstwa od tej reguły są wyraźnie zaznaczone w opisie produktu.

Zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego www.SypialniaPlus.pl przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru (usługi), bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu powinno zostać wysłane na adres: SypialniaPlus Sp. z o.o. ul. Połczyńska 51, 01-336 Warszawa lub e-mail: info@SypialniaPlus.pl

Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie znajdował się w oryginalnym opakowaniu oraz nie będzie nosił śladów użytkowania z kompletną jego zawartością (instrukcje, gwarancja, dowód zakupu - faktura lub paragon, itp.).

Zwrot towaru nie obejmuje produktów w wymiarach niestandardowych oraz przygotowanych na zamówienie. 



Termin:
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej.

Zwrot świadczeń:
W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres:

SypialniaPlus.pl 

ul. Połczyńska 51

00-336 Warszawa

tel.: 883 999 100

e-mail: info@SypialniaPlus.pl


Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez SypialniaPlus.pl świadczenia o właściwościach zamówionych przez konsumenta.

Wyłączenie prawa odstąpienia:
Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

§ rozpoczęcia – za zgodą konsumenta – świadczenia usług przez SypialniaPlus.pl przed upływem terminu 14 dni od zawarcia umowy;

§ towarów (usług) wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel