Wszystkie

Zastanawiasz się jaki materac będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni? A może szukasz materaca dla osoby starszej lub dla dziecka? Doskonale wiemy, że w bogatej ofercie materacy można się zagubić. Dlatego też przygotowaliśmy dla Ciebie krótki >> poradnik, który pomoże Ci rozpoznać potrzeby oraz zawęzi listę produktów, które będą odpowiadać Twoim oczekiwaniom.

Nie chcesz teraz zagłębiać się w lekturę? Skontaktuj się zatem z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie, pod numerem: 883 999 100 lub mailowo: info@sypialniaplus.pl. Nasi doradcy właśnie tym się zajmują - w gąszczu produktów pomagają znaleźć ten, który zapewni Ci spokojny i zdrowy sen.

To jedno z najczęstszych pytań zadawanych w stosunku do bogatej oferty materacy. Trzeba jednak zapamiętać, że nie ma na nie jednej poprawnej odpowiedzi. Wybór zależy m.in. od preferencji, budowy i masy ciała, czyli od tego, kto będzie na materacu spał. Pamiętajmy bowiem, że wybór materacy jest tak duży właśnie dlatego, że stara się odpowiedzieć na jak najwięcej potrzeb i preferencji odbiorców.

Często za to spotykamy się z niuzasadnionymi obawami dotyczącymi poszczególnych komponentów. Nieprawdą jest, że materace piankowe są mniej trwałe lub mniej zdrowe niż modele sprężynowe. Najnowsze technologie nie tylko uodporniły pianki na zniekształcenia znacznie zwiększając ich trwałość, ale także zróżnicowały poziomy ich twardości, wyprofilowały  je zapewniając efekt delikatnego masażu, czy wyposażyły w kanały wentylacyjne odprowadzające wilgoć i ciepło. Pianki to dziś surowce antyalergiczne i niezwykle higieniczne. Z kolei materace sprężynowe są złożonymi systemami sprężyn o różnej twardości czy grubości rozmieszonymi tak, aby zapewnić użytkownikowi największy komfort i odpowiednio podeprzeć mięśnie i kręgosłup.

To kolejne pytanie, na które nie ma jednej odpowiedzi. Poziom twardości materaca powinien być dostosowany do wagi, postury i preferencji osób, które na nim śpią. Materac nie może być ani zbyt twardy (to nieprawda, że twarde podłoże snu jest zdrowsze!), ani zbyt miękki. Przykładowo, dla osoby, która waży 40 kg materac o średnim poziomie twardości może być stanowczo zbyt twardy, ale dla osoby, która waży 90 kg ten sam model może być absolutnie zbyt miękki.

Panuje taka nieuzasadniona opinia, że im twardszy materac, tym lepiej dla naszego kręgosłupa albo że im bardziej miękki materac, tym większa wygoda. Oba stwierdzenia są nieprawdziwe. To stan zdrowia, preferencje oraz indywidualne nawyki i przyzwyczajenia decydują o wyborze właściwego materaca. Zbyt twardy materac powoduje przesadne napięcie mięśni, w konsekwencji obciąża kręgosłup, a wywołany niewygodą ucisk naczyń krwionośnych utrudnia właściwy przepływ krwi. Taki typ materaca nie sprawdzi się u osób mających problemy z kręgosłupem. Z kolei zbyt miękki materac sprawia, że podczas snu nasze ciało się zapada, a kręgosłup wygina w łuk. Każda zmiana pozycji ciała podczas snu wymaga wówczas pracy mięśni, które powinny przecież odpoczywać i się regenerować. Co więcej, zbyt duże wygięcie kręgów piersiowych negatywnie wpływa na funkcjonowanie narządów wewnętrznych. By uniknąć nietrafionej inwestycji przed zakupem warto skorzystać z naszego Wirtualnego Doradcy lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta.

Oczywiście, zamówienie można złożyć bez rejestracji. Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jaki rabat dodatkowo możesz uzyskać.

Oczywiście, że tak! Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie pod numerem: 883 999 100. Nasi doradcy czekają na Twój telefon od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.

O przekazaniu zamówienia do realizacji zostaniesz poinformowany mailowo, przy czym informujemy, że:

  • przy wyborze opcji „Płatne przy odbiorze” - wysyłka następuje od razu po złożeniu zamówienia.
  • złożenie zamówienia z wyborem opcji „Szybki przelew”, „BLIK” oraz „Karta płatnicza”- realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu płatności przez PayU. 
  • przy wyborze opcji „Przelew tradycyjny” - wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym.

Złożone zamówienie można anulować. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie, pod numerem: 883 999 100 lub mailowo: info@sypialniaplus.pl. Zwrot środków za przedpłacone zamówienie trwa do 14 dni.

Złożone zamówiene można edytować. W tym celu należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie, pod numerem: 883 999 100 lub mailowo: info@sypialniaplus.pl.

Do momentu nadania wysyłki (które zostaje potwierdzone mailem wysyłanym po utworzeniu listu przewozowego) zmianę adresu doręczenia należy zgłaszać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie, pod numerem: 883 999 100 lub mailowo: info@sypialniaplus.pl

Po nadaniu przesyłki możesz z kolei zmienić adres doręczenia, kontaktując się bezpośrednio z firmą kurierską.

Tak, w tym celu podczas składania zamówienia, należy zaznaczyć "Odbiór osobisty" jako formę dostawy. Skontaktujemy się wówczas z Tobą i uzgodnimy szczegóły, w tym datę i miejsce odbioru. Pełna lista naszych salonów stacjonarnych dostępna jest >> tutaj

Tak, status realizacji zamówienia można sprawdzić samodzielnie na stronie internetowej (jeśli złożono zamówienie będąc zalogowanym). W przypadku zakupów bez rejestracji, zachęcamy z kolei do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta – telefonicznie, pod numerem: 883 999 100 lub mailowo: info@sypialniaplus.pl

Po podjęciu przesyłki przez kuriera, Klient otrzymuje informacje o przewidywanym oknie czasowym jej doręczenia. W celu zmiany wyznaczonej godziny, należy skontaktować się bezpośrednio z firmą odpowiedzialną za dostarczenie paczki.

Dla Twojej wygody przygotowaliśmy następujące metody płatności:

  • Szybki przelew PayU,
  • BLIK,
  • Karta płatnicza,
  • Raty PayU 0%,
  • Płatność przy odbiorze (za pobraniem),
  • Przelew tradycyjny.

W przypadku zakupu materacy i akcesoriów - wysyłka jest darmowa, niezależnie od wartości zamówienia oraz wybranej metody dostawy.

W przypadku łóżek - dostawa kosztuje natomiast od 250 do 500 zł. 

Wysyłka zamówionych przez Państwa produktów realizowana jest przez następujące firmy kurierskie:

  • DPD (zrolowane materace i akcesoria),
  • DTS (materace na płasko),
  • InPost (mniejsze akcesoria),
  • MSL (łóżka).

Reklamacje należy kierować na adres: info@SypialniaPlus.pl. Senpuro Home and Garden sp. z o.o. zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

Senpuro Home and Garden sp. z o.o. nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.