Rejestracja i zakupy
Oczywiście, zamówienie można złożyć bez rejestracji. Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jaki rabat dodatkowo możesz uzyskać.
Oczywiście, że tak! Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie pod numerem: 883 999 100. Nasi doradcy czekają na Twój telefon od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.
O przekazaniu zamówienia do realizacji zostaniesz poinformowany mailowo, przy czym informujemy, że:
- przy wyborze opcji „Płatne przy odbiorze” - wysyłka następuje od razu po złożeniu zamówienia.
- złożenie zamówienia z wyborem opcji „Szybki przelew”, „BLIK” oraz „Karta płatnicza”- realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu płatności przez PayU.
- przy wyborze opcji „Przelew tradycyjny” - wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym.
Złożone zamówienie można anulować. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie, pod numerem: 883 999 100 lub mailowo: info@sypialniaplus.pl. Zwrot środków za przedpłacone zamówienie trwa do 14 dni.
Złożone zamówiene można edytować. W tym celu należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie, pod numerem: 883 999 100 lub mailowo: info@sypialniaplus.pl.
Do momentu nadania wysyłki (które zostaje potwierdzone mailem wysyłanym po utworzeniu listu przewozowego) zmianę adresu doręczenia należy zgłaszać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie, pod numerem: 883 999 100 lub mailowo: info@sypialniaplus.pl
Po nadaniu przesyłki możesz z kolei zmienić adres doręczenia, kontaktując się bezpośrednio z firmą kurierską.
Tak, w tym celu podczas składania zamówienia, należy zaznaczyć "Odbiór osobisty" jako formę dostawy. Skontaktujemy się wówczas z Tobą i uzgodnimy szczegóły, w tym datę i miejsce odbioru. Pełna lista naszych salonów stacjonarnych dostępna jest >> tutaj.
Tak, status realizacji zamówienia można sprawdzić samodzielnie na stronie internetowej (jeśli złożono zamówienie będąc zalogowanym). W przypadku zakupów bez rejestracji, zachęcamy z kolei do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta – telefonicznie, pod numerem: 883 999 100 lub mailowo: info@sypialniaplus.pl
Po podjęciu przesyłki przez kuriera, Klient otrzymuje informacje o przewidywanym oknie czasowym jej doręczenia. W celu zmiany wyznaczonej godziny, należy skontaktować się bezpośrednio z firmą odpowiedzialną za dostarczenie paczki.