Testuj materac
przez 20 nocy

Gwarancja nawet
20 lat

Darmowa
dostawa

10 salonów
stacjonarnych

Rejestracja i zakupy

Zamówienie w sklepie internetowym SypialniaPlus można złożyć jako gość (bez logowania). Zachęcamy jednak do składania zamówień po zalogowaniu – dzięki temu możliwe jest sprawdzenie historii zamówień, zarządzanie kontem, śledzenie nadanych paczek lub dodanie wielu adresów wysyłki. Dodatkowo pozwala to skrócić proces składania zamówień.

Oczywiście, że tak! Zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie pod numerem: 883 999 100. Nasi doradcy czekają na Twój telefon od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00 oraz w soboty w godzinach 10:00-17:00.

O przekazaniu zamówienia do realizacji zostaniesz poinformowany mailowo, przy czym informujemy, że:

  • przy wyborze opcji „Płatne przy odbiorze” - wysyłka następuje od razu po złożeniu zamówienia.
  • złożenie zamówienia z wyborem opcji „Szybki przelew”, „BLIK” oraz „Karta płatnicza”- realizacja zamówienia następuje po potwierdzeniu płatności przez PayU. 
  • przy wyborze opcji „Przelew tradycyjny” - wysyłka następuje po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku bankowym.

Złożone zamówienie można anulować. W tym celu należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie, pod numerem: 883 999 100 lub mailowo: info@sypialniaplus.pl. Zwrot środków za przedpłacone zamówienie trwa do 14 dni.

Złożone zamówiene można edytować. W tym celu należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie, pod numerem: 883 999 100 lub mailowo: info@sypialniaplus.pl.

Do momentu nadania wysyłki (które zostaje potwierdzone mailem wysyłanym po utworzeniu listu przewozowego) zmianę adresu doręczenia należy zgłaszać kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta - telefonicznie, pod numerem: 883 999 100 lub mailowo: info@sypialniaplus.pl

Po nadaniu przesyłki możesz z kolei zmienić adres doręczenia, kontaktując się bezpośrednio z firmą kurierską.

Tak, w tym celu podczas składania zamówienia, należy zaznaczyć "Odbiór osobisty" jako formę dostawy. Skontaktujemy się wówczas z Tobą i uzgodnimy szczegóły, w tym datę i miejsce odbioru. Pełna lista naszych salonów stacjonarnych dostępna jest >> tutaj

Tak, status realizacji zamówienia można sprawdzić samodzielnie na stronie internetowej (jeśli złożono zamówienie będąc zalogowanym). W przypadku zakupów bez rejestracji, zachęcamy z kolei do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta – telefonicznie, pod numerem: 883 999 100 lub mailowo: info@sypialniaplus.pl

Po podjęciu przesyłki przez kuriera, Klient otrzymuje informacje o przewidywanym oknie czasowym jej doręczenia. W celu zmiany wyznaczonej godziny, należy skontaktować się bezpośrednio z firmą odpowiedzialną za dostarczenie paczki.